Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.
Clientii TOPMET BEST S.R.L sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu gratuit.
Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe depozitsolar.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale Depozit Solar.
Lipsa de conformitate
Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site se pot returna dupa notificarea in scris (e-mail sau telefonic) a Depozit Solar. In aceasta situatie clientul poate alege inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expediere. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, se va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Cheltuielile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre Depozit Solar.
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul în depozitul-ul Depozit Solar.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:
Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de noi.
- Colete ce prezinta deteriorari;
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa faceti constatarea printr-un proces verbal in prezenta curierului si sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit;
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre noi.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Depozit Solar:
Costul de transport pentru retur este suportat de client.
În cazul în care produsul se returnează în depozit și modalitatea de plată a fost transfer bancar, returnarea banilor se face tot prin transfer bancar. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Produse care nu sunt acceptate la retur:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii TOPMET BEST S.R.L. vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre Depozit Solar.
Pentru a accesa formularul de retur: Click aici