Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia marfii pe adresa office@depozitsolar.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Procedura este simpla:
1. Completezi formularul de garantie aici sau poti trimite email la office@depozitsolar.ro
2. Noi trimitem curierul dupa produs
3. Receptionam produsul ajuns la noi
4. Il trimitem la producator pentru service
5. Reparatia poate dura pana la 30 zile lucratoare
6. Produsul revine la noi
7. Produsul este trimis la client
Daca nu ai primit certificatul de garantie impreuna cu produsul, te rugam sa ne anunti in cel mult 72 de ore la la primirea produsului si ti-l vom trimite in format digital in contul tau de client.